mandag 15. august 2011

Trening

Sitter å planlegger treningstur til Jotunheimen og Odda, så moro med planlegging :) Skulle gjerne ha startet planleggingen for alvor med Acon turen også, men jeg må nok fremdeles bare smøre meg med tolmodighet. Gjengen er ikke satt riktig ennå, og planleggingen drøyer enda litt. Men vi har jo planlagt for denne turen i et år allerede Vidar og jeg, så mye har vi vel allerede klart.

Utsikt fra Galdhøpiggen, Foto: I.Kårvand
Men om en uke tar vi altså turen til Jotunheimen! Planen er å bestige Galdhøpiggen fra Spiterstulen, først med lett topptursekk, for så ned igjen og ta på den tunge sekken med overnattingsutstyr og rett opp på Glittertind samme dag. Overnatting på Glittertind og ned neste dag. Dette bør bli en rimelig god test på formen, og jeg vil tro at beina er noe kjørt på søndag :) I fjor tok vi turen opp på Galdhøpiggen med tung sekk og overnattet der, en fantastisk tur, i år bestemte vi oss for å skru den opp et hakk! Gleder meg skikkelig til å få testet formen, og ikke minst til å reise til fantastiske Jotunheimen igjen.

To gutter på Trolltunga, Foto: TerjeN
Så planlegges det tur til Trolltunga i Odda om noen uker. Den turen er vel ikke helt ferdig planlagt enda, men vi skal i alle fall gå fra Skjeggedal, opp dalen til Trolltunga, mer en det har vi foreløpig ikke planlagt. Noe må vi jo også ta på sparket ;)

Planlegge turer i Norge er flott tidsfordriv mens en venter på den store turen, målet for 2012, ACON :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar