torsdag 14. juli 2011

Påmelding sendt

Da var også påmeldingen sendt til Håkon, med personlige opplysninger og nærmeste pårørende hjemme.... Hm mange tanker melder seg, men mest er jeg vanvittig spent på dette eventyret jeg har foran meg.
Jeg ble imidlertid litt tankefull på vei opp til jobb i dag på sykkelen (mye bakker), da beina var sure og alt gjorde vondt, tanken på at opp Acon er det MYE værre meldte seg fort, og spørsmålet om hvorfor man vil seg selv så vondt kom.
Hmmmm jeg tror det er eventyrlysten som dytter alt annet unna. Og vissheten om at mange andre som sikkert er dårligere trent en meg har klart det før meg. Her går det på viljestyrke, og nesten bare det, og viljestyrke, ja det har jeg masser av!!!
Dessuten er det turen som er målet, jeg vil selvfølgelig stå på toppen, være høyest i verden akkurat der og da, men toppen er en bonus allikevel med tanke på at kun 3 av 10 klarer den. Uansett om toppen nås eller ikke vil jeg stå igjen med noen fantastiske opplevelser og minner for livet :) Det er det som lokker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar