onsdag 20. juli 2011

Ut på tur, aldri sur.... eller?

Det er vel ikke alle som er like glad for at jeg skal på tur.... i alle fall ikke en sånn tur!! Jeg er blid som en sol og gleder meg storveis, men mamma, ja hun er vel ikke akkurat overlykkelig. Bekymrer seg for alt som kan gå galt, og alt som ikke kan gå galt. Ja hun inrømmer det jo selv, hun er en bekymrer, og ja det er hun ;) Men det er jo litt godt å vite at noen der hjemme tenker på deg også da mens en er ute på tur.
Pappa derimot er nok ganske avslappet til det hele, "åja skal dere på tur, 6962 meter ja, jøss, åh har dere sett det programmet om Australias villmark eller?" Hehe det er mine "folk" det :)

Lite som skjer ellers i planleggingen om dagen. Inne i hodet mitt foregår det utrolig masse, det kverner rundt tur og utstyr hele tiden. Men før hele gruppen er satt og den endelige utstyrslista er på plass, så vil nok det meste forbli inne i hodet mitt, lite som kan settes i verk foreløpig. Men heldigvis kan jeg sitte til langt uti de sene nattetimer å diskutere tur og utstyr med Vidar, utrolig hvor lenge vi kan sitte å planlegge og diskutere om utstyr som må, kan, bør og ikke bør være med på tur. Hvilke merker som er bra og hva som muligens ikke er så bra. Hva skal vi spise og hva bør vi holde oss unna, og ikke minst hva skjer med oss på vei opp mot målet..... Foreløpig bare tanker og drømmer, men stadig kommer det nærmere, det er bare et halvt år igjen :)

1 kommentar: