fredag 9. september 2011

Ting skjer

Plutselig er det mye som skjer om dagen i forhold til turen! I går fikk jeg positiv tilbakemelding fra G-Sport om delvis sponsing av utstyr, hurra, og tusen takk til G-Sport. Det kommer godt med i en slunken ekspedisjonskasse når dyrt utstyr skal kjøpes inn!! Nå er det bare å sette seg ned med utstyrslista for turen og finne ut hva jeg trenger og hvilken leverandør jeg ønsker det fra. G-Sport kunne hjelpe mest med utstyr fra Hagløfs, så håper de har en del bra ekspedisjonsutstyr jeg kan bruke, men også fra Vertikal og Helsport kunne det bli en avtale, flott! Da har jeg litt utstyr å velge i!!
Også er jeg jammen blitt en vektrytter, alt utstyr skal veie minst mulig, ja for jeg skal tross alt bære det meste opp på fjellet, viktig med lav vekt da... Tenker jeg er takknemlig i januar for den jobben jeg legger ned i å finne lettest mulig utstyr jeg hehe ;)

Har også fått mail fra Håkon igjen, han sier at nå er vi seks stykker i gruppa, men mulig det er fire til som vil være med. Jeg er så spent på hva slags gjeng dette er. Håper det blir en fin gruppe med mye pågangsmot og godt humør, blir spennede å treffe de ganske snart :)

Foto: Anton Sport
Nytt utstyr er også blitt kjøpt inn i dag, en flott ny orange (den forsvinner i alle fall ikke i snøen) duffelbag på 140 liter!!! Mye som skal være med, og ja det blir "overvekt" på flyet......

Digger at det begynner å skje litt. Nå er det vel i grunn full fart fremover vil jeg tro. Mye innkjøp, trening og planleggingsmøter. Og ikke minst kommer jeg sikkert til å lese dagsplanen minst ørti ganger så jeg er best mulig forberedt på hva som møter meg for hver dag. Hjelpes så spennende dette er.......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar