onsdag 5. oktober 2011

Morgenstund har gull i munn......

I dag da klokken ringte, det var kaldt på soverommet og jeg var trøtt, fristet dyna mer en dusjen....... Jeg huffet meg over hvor ille dette var, men i det jeg tenkte den tanken, kom jammen tanken om ordene som stod i etappe oversikten vår for Acon......:
"Kom deg opp! Ja, det er ufyselig kaldt og det blåser, det er stygt tidlig, det er mørkt og du er ufyselig trøtt, har hodepine og vil hjem, men kom deg opp!"
Jepp slik ser toppstøt morgenen ut på Acon.... Kaldt her, nå..., hahaha ikke i det hele tatt. Jeg har MYE værre i vente!!! Herregud det er jo ikke minusgrader her en gang.... Trøtt er jeg jo uansett, men jeg slipper i alle fall hodepinen, 40 minus, hodelykt, smelte vann, og ikke minst jeg har en varm dusj.... Brått ble morgenen min veeeeldig fin, jøss for en strålende morgen!!! 
Jeg gru gleder meg til toppstøtdagen på Acon, det blir beintøfft, men hjelpes for en opplevelse da. Tusle oppover fjellsiden i stummende mørke, med bare dine egne tanker og lyset fra din egen hodelykt, vinden uler rundt ørene dine og det er kalt, ja ufyselig kaldt faktisk.... Men så kommer solen opp over horisonten, og plutselig er ikke alt så ille lengre, varmen brer seg i kroppen, og toppen er høyt der oppe i det fjerne.... Jaja det er i alle fall sånn jeg tenker meg at det blir hehe ;) Men om i overkant av tre måneder så vet jeg forhåpentligvis akkurat hvordan det er ;) 
Ha en strålende varm og god høstdag da folkens!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar