mandag 24. oktober 2011

Sekk er innkjøpt!!!

Puh, fikk endelig bestemt meg, det står en flunkende ny sekk i gangen :) Deilig at den avgjørelsen er tatt, nå er det bare å gå den inn før avreise, og akkurat det vet jeg at skal gå helt fint ;)
Valget falt på en Osprey Xenon 85 liter. En sekk som satt godt på ryggen min, og som ikke virket så stor på ryggen som de andre sekkene jeg har prøvd.
Det ble mye prøving frem og tilbake i butikken, men sekk er viktig og jeg vil være sikker på akkurat det valget. 25 kilo på ryggen er relativt mye vekt hver dag i en måned, og om sekken ikke passer da tror jeg veien til toppen blir ekstra lang.... Nå er det soveposen som står for tur, pluss alt det andre selvfølgelig hehe. Har også nå begynt å lure på om jeg ikke skal kjøpe meg sko i steden for å leie i Mendosa... Men ikke helt ferdig tenkt på den enda, vanskelig å få tak i små nok støvler. Tydeligvis ikke mange jenter med små føtter som reiser på topptur ;) Stay tuned... :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar