onsdag 26. oktober 2011

Planlegging

Nok en kveld med utstyr surfing nærmer seg slutten. Lurer på hvor mange timer jeg har brukt på å kikke på utstyr, enda jeg allerede har en god del. Men det er jo gøy å kikke på utstyr da, hadde en bare vært millionær, sukk!!!!! Men begynner å nærme meg bestemt på hva jeg skal ha på ganske mye.
Kaldt på det fjellet, hahaha jeg ler, skal vel kle den kulda ute så lett som bare det, ehhhhh!!!???? Nei jeg er forberedt på å fryse, ikke bare sånn som du gjør en vanlig vinterdag her i Norge, men VIRKELIG fryse. Håper bare jeg klarer å finne bra nok utstyr og akklimatiserer så godt at jeg ikke får noen forfrysninger. Det hadde vært litt kjipt, men maaange som får det på Acon. Nei får passe på å ta oss god tid opp slik at akklimatiseringen går så bra som mulig, og kikke enda noen timer på utstyr hehe ;)

Er litt misunnelig på Vidar om dagen, som så og si er i mål med alt utstyret! Men det er sikkert snart jeg også, fikk i alle fall fikset meg breøks i dag da, takk Jakob :)
Nå er det snart tid for å ut å teste alt sammen! Det splitter nye TNF VE 25 teltet er prøve slått opp et par ganger, ser veldig greit ut. Vi har til og med fordelt oppgaver på oppslåingen allerede hehe ;) Du holder der og jeg holder der, du slipper aldri, mens jeg går rundt og fester, jaja mye en må planlegge før avreise hihi :) Det kan blåse småjævler på Acon, best å være føre var ;)
Gleder meg til å pakke sekken en skikkelig kald norsk vinterdag, legge seg ut i snøen som vi har gjort x-antall ganger før, bare at nå med en skikkelig god varm dun pose :) Så nå lengter jeg bare etter en skikkelig kald norsk vinter, la kulda komme :)))))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar