fredag 11. november 2011

Nytt utstyr

Da har jeg fått litt nytt utstyr hjem for å teste. Takk til Vertikal og G-Sport Rjukan v/Sten Inge, fantastisk service og masse hjelp!!

To Thermarest liggeunderlag, det ene Thermarest Ridgerest er jeg helt sikker på at jeg skal bruke på Acon, det andre er jeg usikker på!! Det hadde en litt tungvint innpumping av luft, du må bruke pakkeposen og pumpe inn luft med den for å unngå kondens. Da har Exped noen mye bedre løsninger.
I tillegg fikk jeg med noen OR votter som skal tåle mye kulde og store høyder, skal sjekke litt med Håkon om de holder mål.
Digg med utstyr i hus, snart kommer både dunposen og jakka :) Pluss alt det andre jeg har bestilt! Herlig, digger å ha nytt turutstyr :) Og ikke minst teste nytt utstyr, håper alt holder mål!!
Det jeg er mest spent på nå er hvilke sko jeg ender opp med, jeg holder en knapp på Scarpa Phantom 6000!!! I størrelse 40, hehe har vel aldri hatt så store sko før. Men masse sokker krever store sko, så det er vel bare å prøve å buksere de store skoene som best en kan på høyde campene. Er jo glad jeg ikke trenger enda større hehe!!


Keep on shopping..... !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar