søndag 6. november 2011

Musikk

Jeg har begynt å tenke på musikk..... Ja nettopp, akkurat som om det ikke var nok å skulle bestemme seg for utstyr, nei jeg må bestemme meg for musikk også. Kan ikke gå 20 dager i fjellet uten noe lyd på øret. Om ikke annet så for å stenge andre ute for et lite øyeblikk! Man lever jo tross alt ganske tett denne måneden. Kan kanskje være greit å koble ut litt dann og vann med god musikk og en strekk i dunposen ;) Eller å ha noe til å muntre deg opp og gi deg en piff på de tunge dagene, på sliteetappene eller når savnet etter mine små prinsesser hjemme blir for stort.
Spillelister må lages, men hva slags musikk skal en ta med som skal spilles hver dag i 20 dager uten at du blir lei? Det må jo være en god variasjon av det jeg liker, både litt listetopper og annet. Men blir vel mest type Clutch, Mastodon, Metallica etc. Heldigvis har Vidar og jeg ganske lik musikksmak, så når en begynner å bli lei kan vi vel bytte låne litt ;) Men faren er vel stor for at spillelistene vår inneholder mye lik musikk.... så ikke sikkert det blir så mye variasjon allikevel hehe!!
Meeeen hva skal jeg spille musikken på da? Mobil eller MP3 spiller? Problematikken med å lade utstyreet er der uansett, solcelle fungerer ganske dårlig, men er kanskje eneste mulighet... Det er kanskje lettere å lade en MP3 en mobil, trenger jo ikke akkurat mobil på fjellet heller hehe. Vi får se hva jeg faller ned på til slutt.... Snart må jeg bestemme meg for hvilken bok jeg skal ta med meg også...... LOL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar