torsdag 5. januar 2012

Alt fikk plass :)

Ja så fikk altså alt plass i bag og sekk, jammen ikke værst, og enda har jeg en bitteliten ledig plass i sekken til real turmat som jeg får av en av de andre i gruppa på Gardemoen i natt. Når maten blir kjøpt inn i Mendoza må jeg nok til å henge litt på utsiden av sekken, men det går :) Jeg holdt meg jammen innenfor vekten også jo, 2 x 23 kilo, pluss håndbagasje, som er fylt til randen med klær og tur ting hehe ;) Ikke mye plass til tax free her nei ;)
I skrivende stund er det bare 7,5 timer til vi skal møte resten av gruppen på Gardemoen. I alt skal vi frakte ut 92 kilo bagasje pluss håndbagasje til Gardemoen midt på natta.... ja dette blir GØY!!! Nå er det endelig tur :)))))))

1 kommentar:

  1. Råtøffe er dere! Sender dere mot, kraft og styrke:):):) You go girl!

    SvarSlett