tirsdag 3. januar 2012

Må bli ferdig nå....

I morgen pakker jeg med meg tingene mine og reiser til Oslo, torsdag natt er det avreise til Santiago, via Amsterdam og Lima. Ohh sommerfugler!!
Noen skår i gleden er det imidlertid.... formen.... den har vært elendig siden søndag, forkjølet, øreverk og feber :P Ikke akkurat den oppladningen jeg hadde håpet på. I tillegg toppet jeg selvfølgelig hele greia med å få tannverk i dag... Jaja se det fra den positive siden, nå er jeg i alle fall ferdig med det før fjellet :) Nå er tannlegetime unnagjort, takk til tannlege Hagen som jobbet overtid for meg, og fikk fikset min siste rest av barndommen, en melketann som begynner å leve på overtid!!! Men jeg bevarer barndommen så lenge som mulig, faktisk tviholder jeg på den hehe ;)

Det andre skåret i gleden er at kvelden i kveld var siste kvelden med mine to herlige prinsesser på en hel måned. Uff det blir tøft å være uten de så lenge. Det er virkelig noe jeg gruer meg til. Med slike avskjeder melder det seg en del tanker, tanker jeg har tenkt før, men som dukker opp igjen nå. Hva om det skjer noe, enten her hjemme eller på fjellet.... Men valget om tur er tatt, det må jeg stå i, også gjennom dette...

Siste skår i gleden er at jeg pga. sykdom da ikke er helt ferdig med pakkingen. Ikke helt ferdig, ehhhh vel, ikke ferdig i det hele tatt vil jeg vel si. Det eneste som har skjedd siden søndag er vel i grunn at dunsoveposen og dunliggeunderlaget er blitt komprimert og fått plass i duffelbaggen sammen med Thermarest Ridgerest liggeunderlaget. Altså tre ting i bagen, ingen i sekken, ca. en trillion gjenstander igjen å pakke i bag og sekk.... Puh :( Vel dårlig form eller ikke, her er det bare å brette opp ermene, kun under et døgn igjen å gjøre det på.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar