onsdag 4. januar 2012

Blogging underveis

Bloggen min vil bli oppdatert hele veien opp på fjellet, heldigvis!! Da kan familien inn å se hvordan det går med oss oppover, om alle holder seg friske, eller om noen sliter med høyde eller andre ting. Håper at jeg er en av de som vil takle høyden greit, det er klart jeg kommer til å merke høyden, det vil vi alle. Men at jeg ikke blir så dårlig av den at toppstøtet enten blir utsatt eller ikke noe av i det hele tatt. Jeg er sikkelig gira på å komme så høyt at toppdagen blir en realitet, det er jo det vi går for når alt kommer til alt, å nå toppen. Selv om turen helt sikkert kommer til å bli fin uansett om en når den eller ikke, så skal jeg være så ærlig å si at jeg kommer til å bli vanvittig skuffa om jeg må snu før. Men rister det nok av meg relativt raskt vil jeg tro... hehe!!

Dersom noen vil følge bloggen underveis opp mot toppen av 6962 moh kan dere gjøre dette på en enkel måte ved å gå nederst på denne siden, der står det "follow by Email" skriv inn e-post adressen din og trykk "submit". Da vil dere få en mail hver gang det er aktivitet på siden. God lesning!!! :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar