torsdag 5. januar 2012

Masse utstyr!!!

Da var omsider alt utstyret samlet på en plass. Fy flate så utrolig mye som skal med på tur... Men allikevel så lite!! Nå har jeg full oversikt og kontroll, puh deilig:) Men skulle bare mangle også om jeg ikke skulle ha det nå da, er jo tross alt under et døgn igjen til avreise... :) På denne tiden i morgen er vi på god vei til Argentina for en ny og spennende tur, kanskje litt utenom det vanlige. I alle fall for meg!!
Det har vært utrolig moro å planlegge for en sånn tur, og litt skummelt må jeg ærlig innrømme. Men med så mange gode støttespillere rundt seg er det jo ikke noe problem. Utstyrsmessig har Sten Inge på G-sport Rjukan vært helt fantastisk, hadde nok brukt mye lengre til å finne det rette utstyret om det ikke var for han. Utstyr er viktig på en sånn tur, så jeg er glad jeg kan føle meg trygg på at jeg har med meg bra utstyr!!

Nå er det bare å starte jobben med å få alt utstyret riktig organisert i forskjellige mesh poser. Så er det ut å fikse de siste småtingene før det blir en tidlig kveld i dag. Avreise 02:45 i natt til Gardemoen, ugh!!! Men kommer vel uansett ikke til å sove så mye i natt..... Reisenervene har begynt å melde seg ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar