lørdag 7. januar 2012

Santiago

Ohhh noen nervepirrende minutter i tollen... Vi ble alle seks tatt til side og sjekket for mat, heldigvis gikk frysetørret bra etter mye forklaring og gestikulering!! De er ikke gode i engelsk her nede, det merkes når en skal prøve og bli enige om noe!!!

Men når frysetørret var i orden fant de seff sjokolade hos meg... Jeg spilte dum sjokolade, neeeeiii jeg skjønner ikke helt, frysetørret.... De ville åpne bagen min for å se hva de fant på røntgen, heldigvis er det myyyye i min bag, og frysetørret mat lå øverst!!! Heldig denne gang, de gadd ikke begynne å grave nedover i bagen, puh alt er med videre:)))))

Nå er Håkon i gang å prute med taxisjåførene for å få oss inn til busstasjonen!! Nå er vi klare på siste etappe inn mot Mendoza, buss i 8 timer!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar