tirsdag 20. desember 2011

Før orden er det kaos....

Veiing av utstyr er i full gang, ugh.... Det er fullt kaos i stua. Utstyr ligger over alt, dunpose, sokker, briller, bestikk, duckteip, ja hvor ble nå solbrillene av, og innervantene. Var det den ekstra tykke toppstøt sokken som veide 118 gram eller var det den vanlig tykke sokken, hmmm tunga rett i munn nå, det var visst den ekstra tykke. Heldigvis, for ellers hadde jeg hatt for tunge sokker.... Her går det i gram, det ene liggeunderlaget fikk ligge igjen hjemme, det veide 400 gram for mye!! Jeg valgte det letteste, håper ikke jeg vil angre på det. Vektrytter jeg..... neida, eller jo det er jeg vel blitt nå. Alt må veie så lite som mulig for at det ikke skal gå på bekostning av andre ting, veier sokken noen gram for mye, må f.eks. lua veie litt mindre, det er bare å innfinne seg med det først som sist. Ullbokseren veier 76 gram, hmm skal jeg unne meg litt luksus å ta med fire stk på 20 dager, eller skal jeg klare meg med de anbefalte to. Hva kan vike plassen for et par ekstra ullboksere da, kanskje jeg kan kutte ned på et par sokker, hmmmm nei, det er vel ingen god ide. Nei luksus får vike plass for fornuft, det blir nok bare to boksere, ohhh!!!


Akkurat nå ser det ut til at jeg ikke har kontroll i det hele tatt, men midt i alt kaoset er det faktisk en slags orden ;) Jeg tror i alle fall det... Jeg gleder meg til alt er pakket og klart i duffelbagg og sekk, bare 16 dager igjen nå :)))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar