fredag 2. desember 2011

Trening på høydemetre ;)

Trening er stadig et tema, har jeg trent nok, eller vil jeg være den som henger etter på fjellet? Kan jeg gjøre mer nå den siste måneden for å toppe formen, ja da gjør jeg det ;)
Og i går kveld ja da gjorde jeg nettopp det, ut i skauen rundt Bøler med 25 kilos sekk på ryggen, akkurat det i seg selv er vel ikke noe nytt..... Der det er flest bakker, ja der finner du meg..... I går gikk jeg opp til den gamle slalombakken på Bøler og tok et par drag opp der. Tungt.... skikkelig tungt, men allikevel ganske greit!! Første runden er tyngre en den andre, heldigvis, da trenger beina bare å komme litt i gang. Og pusten, ja den er et kapittel for seg, og det er her i lavlandet, hvordan i alle dager vil det der fungere i høyden??? Men der vil jeg vel kanskje ikke gå på som om jeg skulle ha stjålet både skoa og sekken, da vil jeg i alle fall ikke komme langt på fjellet. Da vil høydesyken ta meg ganske raskt. Her er det om å gjøre å gå sakte, fryktelig sakte, men etter hva jeg har forstått av det utallet blogger jeg har lest om turen, er akkurat det det minste problemet jeg skal bekymre meg for. For å gå sakte, ja det går helt av seg selv der nede hehe ;)

I dag går turen ut i skauen for en telt tur. Utstyr skal testes, og dessuten er det alt for lenge siden vi hadde en overnatting ute i friluft!! Gleder meg.... God helg folkens :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar