mandag 19. desember 2011

Nye sko :)

I dag kom de nye skoene mine, ikke akkurat dansesko, store og ganske klumpete, men vanvittig varme og gode... :) Det ble Asolo Manaslu GV med innersko og gamasje i neopren. I størrelse hest, 40 2/3, men det er slik at jeg får plass til to tykke par sokker i skoen, det er viktig for ikke å få forfrysninger.... Og jeg vil nødig komme hjem med blåsvarte tær!! Det er kanskje overkill å velge en sko med gamasjer, kunne fint gått for Asolo AFS eller Scarpa Phantom 6000 på en slik tur. Men, jeg fryser litt lett på bena, så da er det like greit å ha et skikkelig par sko. Dessuten ville jeg gjerne ha Asolo, er fornøyd med det merket, og AFS'en er plastsko, det var jeg ikke så lysten på. Så da ble det Manaslu, noe jeg håper jeg vil bli fornøyd med :)

Jeg har også motatt litt annet snacks fra Vertikal i dag, bla. balaklava, ullinnerhansker, polartec hansker mm. Nå er alt utstyret på plass så vidt jeg har oversikten over så langt. Da er det vel i grunn bare å begynne å prøvepakke..... Bilder kommer etterhvert som alt utstyret blir spredt utover på gulvet.... Har en mistanke om at det vil fylle en stor del av stuen min gjennom julen...!! Jaja det skal jeg nok overleve, denne julen blir uansett en litt utenom det vanlige jul!! Nissen har jo tross alt kommet tidlig ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar