tirsdag 20. desember 2011

Gruppe bloggen

Gruppe bloggen vår begynner å ta form den også. Det er kommunikasjonsgruppa ved Vidar og jeg som oppdaterer denne. I dag har vi lagt inn presentasjon av alle deltakerne.

Dette skrev jeg om meg selv:

Se for deg en morgen, du ligger på granbar på snøen under åpen himmel, du våkner av at solen varmer deg i ansiktet, når du åpner øynene ser du utover urørt snø, kulden fra i går kveld er erstattet med varme solstråler, og livet er bare herlig. Dette er vel en relativt god beskrivelse av meg. Jeg elsker å være på tur, enten med teltet, eller bare posen, både sommer og vinter. Og de siste årene har mye ledig tid blitt tilbragt ute, både på lange tunge turer, og korte lette. Jeg har i flere år hatt drømmer om de litt mer tøffe turene, høye fjell eller lange vidder på ski. Jeg har ingen erfaringsgrunnlag for denne typen høyder, men som Håkon sier, om du tåler høyden vet du først når du er der!! Jeg har i alle fall masse ståpå vilje og håper all trening gjør meg godt rustet, både mentalt og fysisk. For denne turen er jeg utnevnt som leder av matgruppa og medlem i kommunikasjonsgruppa. Jeg er forresten 35 år, er født og oppvokst på Rjukan, ved foten av Hardangervidda! Nå gleder jeg meg bare til tur :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar