tirsdag 27. desember 2011

Siste innspurt

Da var julen vel overstått.... Mye spising, men også en del trening.... for nå er det bare 9 dager igjen til tur. Snart er det dags for å gi kroppen hvile før avreise, men inntil da er det full fart. I går gikk jeg en tur i fjellet på tubs med 25 kilos sekk. Kroppen funket bra :)
Nå er også pakkelisten så og si ferdig, nesten alt jeg har er ferdig veid, noen småting igjen bare. Deilig å føle at en har kontroll!
Vi har til og med prøvesmakt både kakao og sjokolade i løpet av julen ;) Det må jo såklart kvalitetsikres ;)  Ja havregrøten er også testet.... alt skal fungere bra tenker jeg. Og Drytech, ja det har vi testa på utallige turer før, så den trenger ikke å retestes, det er bare sjokoladen som fortjener en test nummer, to, og tre, og....... hehe ;)

Matplanen som jeg har ansvaret for er snart ferdig den også. Nå sitter jeg å planlegger hva som skal kjøpes i Norge og hva som skal kjøpes i Mendoza. En komplett handleliste for 6 personer i 20 dager, det er en ny opplevelse, og jeg vil nødig få skylden for at vi har for lite sukker til havregrøten, eller ting som værre er... Så her må det planlegges nøye!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar