torsdag 1. desember 2011

Forsikring

Nå skjer alt i en fart her, i dag ble også reiseforsikringen bestillt. Gouda reiseforsikring dekker denne typen tur, ikke mange som gjør det faktisk. Veldig mange reiseforsikringer stopper dekningen med en gang du klatrer en meter over 4000 meter..... Og jeg skal jo enda 3000 meter til!!!
Greit med alt som er gjort, og reiseforsikring må man jo ha :)

Foto hentet fra www.klikk.no
Noe annet en må ha er jo mat, i går kjøpte gruppen inn et stort antall Real Turmat poser. Det blir middag og noen dager lunsj på høydecampene. Mmmm gourmet mat!! Men faktisk, helt ærlig, jeg synes ikke real posene er så ille jeg, bare jeg slipper torskegryta...... Karrikyllingen kan jo faktisk til og med kalles god :) Mett skal jeg i alle fall bli, det er jeg helt sikker på!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar