tirsdag 13. desember 2011

Julenissen kom tidlig i år :))))

I går hentet jeg en stor ladning klær fra G-Sport Rjukan, merke Haglöfs. For en julekveld.... masse nytt fjelltøy å prøve. Bonusen var, alt passet supert og så fint ut. Spinx jakka i knall gul gjør at jeg kommer til å synes godt i terrenget, men kul var den :) Hentet både ullundertøy, fleece, softshell og skall lag. Herlig når julenissen mener jeg har vært sååå snill at jeg fortjener alt det :)
Nå er det veiing som står for tur. Hvert minste lille gram jeg skal ha med skal veies. Og akkurat der kommer Haglöfs sine klær utrolig godt ut. De matcher det meste på vekt. Skall jakka mi veier jo bare 485 gram. Når vi har ganske begrenset med vekt, nærmere bestemt 46 kilo, da teller hvert minste lille gram.....

Nå venter jeg på at G-Sport nissen skal komme med enda en julegave, denne gang fra Vertikal. Da er utstyrslista mi helt komplett. Og med tre uker igjen til tur, passer jo det i grunn ganske bra :)
Ehhh tre uker.... jul i mellom, wow det kommer til å gå sinnsykt fort. Snart er det jammen avreise!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar