fredag 30. desember 2011

Godsakene er fordelt

Så var også sjokoladen fordelt i poser, klare for å nytes som ekstra energi på fjellet!!! En pose på 2 kilo pr. pers med massevis av deilig sjokolade, firkløver, fruktnøtt, m&m, melkerull, krokanrull, toppris, japp og selvfølgelig kvikk lunsj, den må jo med..... Ingen kan si at vi ikke reiser med et lite stykke Norge i bagasjen i alle fall ;) Igjen stor takk til Kraft Foods for støtten :)

I dag har jeg også fått fikset litt småtteri i byen som jeg manglet, tisseflaske og mesh poser blant annet. Tisseflaske har jeg lenge lurt på hvilken jeg skal velge, tenkte å bruke den billige varianten, meeeen liten lyst på lekkasje akkurat i den flasken der, så det ble jammen en nalgene på den også. Den vet jeg er sikker.... Fargen ble orange, ironisk nok, men i mørket synes ikke farger (!!!) så den skal behørig merkes med teip slik at jeg ikke tar feil av den og drikkeflaska i nattens mulm og mørke!
Mesh posene er rett og slett for litt bedre orden i sakene mine. En måned på tur i sekk.... inbiller meg at det kan se litt kaotisk ut oppi sekken og duffelbaggen etterhvert da, så litt ekstra poser for organisering er greit. I tillegg organiserer jeg alle småting i zip lock poser, noe jeg synes var et genialt forslag fra Vidar!! Alt fra paracet til batterier får en egen pose med påskrevet innhold på utsiden. En  vet aldri hvor surrete en kan bli i hodet på en slik tur, best å være på den sikre siden med et idiotsikkert system ;)
Enda litt organisering igjen før jeg er helt klar..... 6 dager igjen å gjøre det på!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar