fredag 16. desember 2011

Grøt meg her og grøt meg der....

Havregrøt fra Quaker er en av de tingene jeg kommer til å stifte god bekjentskap med på fjellet. Vi skal spise havregrøt til frokost ganske mange dager. Og i dag kom endelig energibomben i hus fra sponsoren vår :) Vi hentet 4 kartonger med Quaker havregrøt blåbær/eple og søt kanel. Fantastisk, mmmmm gleder meg :)
Nå er det veiing av en pose, så beregne hvor mye vekt det blir totalt på antall poser. Deretter legges alt inn i vektskjemaet mitt. Jeg er redd jeg begynner å nærme meg en grense for overvekt på flyet, 2 X 23 kg. og 1 x 5 kg. blir raskt fylt opp når du skal være på tur i en måned! Men det ordner seg nok, skal nok få skrumpet inn vekten såpass at jeg får slengt baggene mine med på flyet i alle fall ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar